Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Zbójno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.zbojno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

 

 

Uprzejmię informujemy, że od dnia 1 stycznia 2021 r, wszystkie zamówienia publiczne publikowane są w zakładce Elektroniczna Platforma Zakupowa.

 

 

GPI.271.4.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania (wskazane zdarzenie)
Pytania i Odpowiedzi
data opublikowania zdarzenia: 2015-03-02 14:40
Typ zdarzenia: informacja
Oznaczenie: GPI.271.4.2015
Szczegółowa informacja:

Gmina Zbójno

    Zbójno 35a

87-645 Zbójno

 

                                                         Zbójno, dnia 02.03.2015 r.

 

GPI.271.4.2015

 

                                                                                                           WYKONAWCY

 

Dot. zadania: „Dostawę gruzu betonowego kruszonego do modernizacji i przebudowy dróg na terenie gminy Zbójno”

Zamawiający – Gmina Zbójno, działając zgodnie z art.38 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2013 r. poz. 907) udziela odpowiedzi na podstawie pytań Wykonawców o wyjaśnienie treści SIWZ. Zamawiający przestawia poniżej treści pytań i odpowiedzi:

 

Pytanie 1.

Zamawiający określił termin realizacji zamówienia do 31.11.2015 r. W jakim okresie Zamawiający planuje główne dostawy kruszywa?

Odpowiedź:

Zamawiający określił termin realizacji zamówienia do 31.11.2015 r., dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego.

 

Pytanie 2.

Prosimy o podanie częstotliwości z jaką Wykonawca będzie miała dostarczać Zamawiającemu kruszywa?

Odpowiedź:

Dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego, na każde telefoniczne lub pisemne polecenie Zamawiającego wcześniej uzgodnione o terminie i ilości przez obie strony, na wskazaną drogę i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu.

Pytanie 3.

Jaka będzie minimalna oraz maksymalna ilość kruszywa do dostarczenia na pojedyncze drogi?

Odpowiedź:

Dostawa kruszywa realizowana będzie partiami w zależności od potrzeb Zamawiającego, na każde telefoniczne lub pisemne polecenie Zamawiającego wcześniej uzgodnione o terminie i ilości przez obie strony, na wskazaną drogę i w ilości wskazanej przez Zamawiającego. Wykonawca musi dostarczać kruszywo w dni robocze. Kruszywo musi być dowożone w godzinach od 8:00 do 15:00 w ilości podanej w zamówieniu. Dostawa nie będzie określona na pojedyncze drogi lecz także na punkty składowe, remonty przeprowadzimy we własnym zakresie i sprzętem.

Pytanie 4.

Czy Zamawiający dopuszcza częściowe fakturowanie za np. skończone pojedyncze drogi lub po okresie dostaw kruszywa 2 tygodni?

Odpowiedź:

Tak, Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie proporcjonalnie do wykonanych prac, potwierdzonych obustronnym protokółem w przypadku przerwania realizacji prac, o którym mowa w § 5 ust. 1 i 2 niniejszej umowy.

 

Pytanie 5.

Czu zamawiający dopuszcza do transportu kruszywa samochody samowyładowcze o ładowności ok. 28 Mg? Czy w miejscach gdzie dostarczane będzie kruszywo występują ograniczenia poruszania się pojazdów o takiej ładowności?

Odpowiedź:

Tak dopuszcza się samochody o ładowności 28 Mg, w miejscach gdzie dostarczane będzie kruszywo nie występują ograniczenia.

 

                                                                 Wójt Gminy

                                                     /-/ mgr Katarzyna Kukielska

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2015-03-02 14:40
  • zmodyfikował: Robert Witulski
    ostatnia modyfikacja: 2015-03-02 14:42
[drukuj]