Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Zbójno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.zbojno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

 

 

Uprzejmię informujemy, że od dnia 1 stycznia 2021 r, wszystkie zamówienia publiczne publikowane są w zakładce Elektroniczna Platforma Zakupowa.

 

 

zamówienia publiczne realizowane bez zastosowania ustawy "Prawo zamówień publicznych"

Status postępowania: wszczęty
Przebieg postępowania
Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo
data opublikowania zdarzenia: 2020-09-10
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: czwartek 2020-09-10
Data końca składania ofert: poniedziałek 2020-09-21 godz. 15:00
Szczegółowa informacja:

Wójt Gminy Zbójno

Zbójno 35A, 87-645 Zbójno

ZAPRASZA

do złożenia oferty udziału w rozpoznaniu cenowym w sprawie wykonania:

Zakup wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo

  1. Ofertę należy złożyć na załączonym do zaproszenia formularzu oferty:
  • osobiście w siedzibie zamawiającego – sekretariacie urzędu, lub;
  • za pośrednictwem poczty tradycyjnej wysyłając ją na adres: Urząd Gminy Zbójno, Zbójno 178A, 87-645 Zbójno lub;
  • za pośrednictwem poczty elektronicznej wysyłając ją na adres e-mail: fundusze@zbojno.pl, lub;
  • faksem na numer (054) 280 19 21.
  1. Ceny podane w ofercie należy wyrazić cyfrą oraz słownie.
  2. Oferta powinna być napisana czytelnie w języku polskim.
  3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia.

Przedmiot zamówienia obejmuje zakup następującego wyposażenia do świetlicy wiejskiej w miejscowości Klonowo:

Lp.

Nazwa

Ilość

Parametry

1.

Stół

20

Płyta laminowana 160cmx90cmx4cm, nogi metalowe obwód             20 cm

2.

Krzesło

120

Konstrukcja z profilu stalowego, siedzisko i oparcie z pianki poliuretanowej, materiał siedziska i oparcia – tkanina, kolor do uzgodnienia z Zamawiającym

3.

Telewizor

1

LED, przekątna ekranu 49”, standard HD Full HD, klasa efektywności energetycznej minimum A+

4.

Ekran

1

Wym. 2x3 m, wolnostojący, ze statywem

5.

Rzutnik

1

Rozdzielczość: 1024x768 (4:3)

6.

Notebook

4

- procesor Intel Core (4 rdzenie, od 1.6 GHz do 3.4 GHz, 6MB cache),

- pamięć RAM min. 8 GB,

- maksymalna obsługiwana ilość pamięci min. 16 GB,

- dysk SSD 256 GB,

- przekątna ekranu min. 15,6”,

- wbudowane głośniki stereo,

- wbudowany mikrofon,

- zintegrowana karta dźwiękowa,

- łączność Wi-Fi, moduł bluetooth,

- rodzaje wejść/wyjść: USB 3.1 Gen. 1, HDMI, czytnik kart pamięci, USB 2.0, wyjście słuchawkowe/wejście mikrofonowe, DC-in (wejście zasilania),

- bateria 3-komorowa, 3500 mAh, Li-Ion,

- zintegrowany system operacyjny Microsoft Windows 10 Home PL

7.

Nagłośnienie

1

System nagłośnieniowy 2x340W, statyw kolumnowy 2 szt., mikrofon bezprzewodowy 2 szt.

8.

Regał

4

Ilość półek – 4, ilość poziomów – 5, wysokość 180 cm, szerokość 80 cm, głębokość – 40 cm, płyta laminowana. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.

9.

Szafka

2

Drzwi zamykane na zamek, wykonana z laminowanej płyty, plecy wykonane z białej płyty HDF, wysokość 120 cm, szerokość 80 cm, głębokość 40 cm, ilość półek – 2, ilość poziomów – 3. Kolor do uzgodnienia z Zamawiającym.

10.

Stół do gry w piłkarzyki, bilard, tenis

1

Rozmiar 230 cm x 130 cm, MDF, akcesoria do gry                     w komplecie

11.

Meble kuchenne

1

Meble kuchenne narożne – 4 mb, wykonane z płyty wiórowej laminowanej, kolor do ustalenia z Zamawiającym. 4 mb szafek stojących plus 4 mb szafek wiszących.

Blat roboczy o grubości min. 38 mm, szerokość ok. 60 cm, korpus o grubości min. 18 mm, front mdf grubość min. 18 mm.

Zawiasy i prowadnice z cichym domykiem, pełen wysów szuflad.

Jedna szafka stojąca o szerokości ok 60 cm z szufladami.

Szafki stojące: wysokość ok. 82 cm, głębokość ok. 55 cm.

Szafki wiszące: wysokość ok. 79 cm, głębokość ok. 32 cm.

W czasie montażu mebli może zaistnieć konieczność zmniejszenia bądź zwiększenia ich wymiarów o maksymalnie 10%. Ewentualne zmiany zakresów w tej granicy nie będą skutkowały zmianą ceny ryczałtowej oferty.

12.

Kuchenka elektryczna

1

Szerokość 50 cm, piekarnik elektryczny, klasa energetyczna min. A+, płyta grzewcza ceramiczna.

13.

Chłodziarko – zamrażarka

1

Wysokość min. 200 cm, szerokość min. 70 cm, głębokość min. 60 cm, klasa energetyczna min. A+

14.

Szafa chłodnicza

1

Pojemność 1000 l wewnętrzna przegroda, przeszklone drzwi, 10 półek, filtr przeciwpyłkowy, system automatycznego odprowadzania skroplin.

14.

Zlew

1

Dwukomorowy z ociekaczem, stal, długość min. 110 cm, szerokość min. 50 cm, głębokość min. 150 mm.

15.

Talerz głęboki

120

Szkło hartowane, średnica min. 23 cm.

16.

Talerz płaski

120

Szkło hartowane, średnica min. 25 cm.

17.

Talerz deserowy

120

Szkło hartowane, średnica min. 19 cm.

18.

Łyżka stołowa

120

Wykonana ze stali nierdzewnej

19.

Widelec

120

Wykonany ze stali nierdzewnej

20.

Nóż

120

Wykonany ze stali nierdzewnej

21.

Łyżeczka

120

Wykonana ze stali nierdzewnej

22.

Szklanka

120

Szklana, z uchwytem, poj. 250 ml.

23.

Dzbanek

12

Szklany, z pokrywką, 1,5 l.

24.

Czajnik elektryczny

5

Wykonany ze stali nierdzewnej, poj. min. 1,7 l, moc grzałki min. 3000 W

25.

Garnek

3

Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 3,5 l

26.

Garnek

1

Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 5,3 l

27.

Garnek

1

Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 9 l

28.

Garnek

1

Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 16 l

29.

Garnek

1

Wykonany ze stali nierdzewnej, z pokrywką, poj. 22 l

30.

Patelnia

3

Z powłoką granitową, pokrywka, średnica 28 cm

30.

Karnisz

6

Pojedynczy, metalowy, długość 180 cm, średnica 19 mm. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów w celu dostosowania do wbudowanych okien.

31.

Firana

6

Wysokość 150 cm, szerokość 180 cm. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów w celu dostosowania do wbudowanych okien.

32.

Rolety

6

Wysokość 180 cm, szerokość 140 cm, materiałowa, mocowana na ramie. Zamawiający dopuszcza zmianę parametrów w celu dostosowania do wbudowanych okien.

33.

Obrus

20

Plamoodporny, długość 200 cm, szerokość 130, biały

34.

Warnik

2

Pojemność 20 l, wykonany ze stali nierdzewnej, funkcja podtrzymywania temperatury, moc. min 1650 W

35.

Zestaw do sprzątania

2

Wózek z wiadrem do sprzątania min. 20 l, mop

36.

Kosz na śmieci

10

Plastikowy, 50 l, uchylny

37.

Dzbanek termos

20

Wykonany ze stali nierdzewnej, poj. 2 l, do napojów gorących i zimnych

38.

Zestaw noży

1

6 elementów, wykonane ze stali nierdzewnej. W skład zestawu wchodzi: blok drewniany na noże, nóż do chleba, nóż uniwersalny, nóż do siekania, nóż do obierania, nóż do skrobania, ostrzałka do noży.

39.

Podest sceniczny

4

Podest o wym. 1x2 m, wysokość ok. 60 cm. Materiał stelażu aluminium. Blat podestu wykonany jest ze sklejki wodoodpornej pokrytej warstwą anty-poślizgową.

40.

Wieszak do szatni

2

Wieszak naścienny, płyta meblowa z haczykami. Długość 1 mb.

41.

Klimatyzacja

1

Moc 14 kW. Montowana w sufit (2 x 7 kW). Sugeruje się montaż w trakcie trwania robót budowlanych związanych z montażem sufitu podwieszanego.

 

Wymagania dotyczące dostawy i montażu wyposażenia:

  1. Wyposażenie powinno posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm, określonych obowiązującym prawem.
  2. Dostarczone przedmioty zamówienia muszą być fabrycznie nowe, wolne od wad, zapakowane w opakowania umożliwiające jednoznaczną identyfikację produktu.
  3. Dostarczone przedmioty muszą być wniesione do pomieszczenia wskazanego jako miejsce dostawy przez Zamawiającego, natomiast przedmioty, których prawidłowe funkcjonowanie wymaga ich zamontowania należy zamontować w miejscu wskazanym przez zamawiającego,
  4. Zaleca się, aby dostarczony asortyment zapakowany był w taki sposób, który uniemożliwi uszkodzenie produktów w czasie transportu. Odpowiedzialność za uszkodzenie produktów w czasie transportu ponosi Wykonawca.
  5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrotu dostarczonego asortymentu niespełniającego wymogów technicznych, jakościowych, określonych przez Zamawiającego oraz w przypadku stwierdzenia, że dostarczone produkty:

- są uszkodzone, posiadają wady uniemożliwiające używanie, a wady i uszkodzenia te nie powstały z winy Zamawiającego,

- nie spełniają wymagań Zamawiającego określonych w opisie przedmiotu zamówienia,

- dostarczone produkty nie odpowiadają przedmiotowi zamówienia pod względem jakości, trwałości, funkcjonalności oraz parametrów technicznych.

  1. W przypadku, gdy dostarczone wyposażenie nie będzie spełniało wymagań Zamawiającego, Wykonawca wymieni je na nowe, prawidłowe, na własny koszt w terminie 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego. Wykonawca jest odpowiedzialny za całokształt zamówienia, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie, jakość, zgodność z warunkami technicznymi, jakościowymi i obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
  2. W odniesieniu do sprzętu oraz zgodnie z potrzebami Zamawiającego – Wykonawca zobowiązuje się do przeszkolenia co najmniej jednego przedstawiciela z personelu świetlicy Zamawiającego w zakresie obsługi przedmiotu zamówienia i racjonalnej eksploatacji oraz do dostarczenia Zamawiającemu:

- instrukcji obsługi przedmiotu zamówienia w języku polskim oraz dokumentacji serwisowej,

- dokumentu określającego zasady świadczenia usług przez autoryzowany serwis w okresie gwarancyjnym i pogwarancyjnym.

  1. Wykonawca oświadcza, że dostarczony sprzęt jest towarem nowym (nie był przedmiotem wystaw czy prezentacji), kompletnym i po dostarczeniu i zamontowaniu będzie gotowy do podjęcia funkcji, do jakiej został zamówiony, bez konieczności dokonywania dodatkowych zakupów i inwestycji (poza materiałami eksploatacyjnymi) oraz że charakteryzuje się wszystkimi parametrami określonymi przez Zamawiającego w SIWZ.

Minimalny okres gwarancji 12 miesięcy; maksymalny okres gwarancji 36 miesięcy.

  1. Zamawiający nie określa szczegółowych warunków udziału w postępowaniu.
  2. Wymagany termin realizacji zamówienia: od 1 marca 2021 r. do 15 marzec 2021 r.
  3. Wymagany termin płatności: 30 dni od dnia otrzymania faktury.
  4. Przy wyborze oferty zamawiający będzie kierował się następującymi kryteriami:

1)  Cena – 60%

2) Gwarancja jakości – 40%

Kryterium „Cena” (C) będzie rozpatrywana na podstawie ceny ofertowej brutto za wykonanie przedmiotu zamówienia wpisanej przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Liczba punktów w kryterium „Cena” zostanie obliczona według następującego wzoru:

            C min

C = ---------------- x 100 pkt x 60%

            Co

gdzie:

Cmin – cena (cena ofertowa brutto) oferty najtańszej

Co    – cena (cena ofertowa brutto) oferty ocenianej

Kryterium „Gwarancja jakości” będzie rozpatrywana na podstawie okresu gwarancji jakości na usługi objęte przedmiotem zamówienia, podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym.

Najkrótszy możliwy okres gwarancji jakości wymagany przez Zamawiającego (warunek konieczny) – 12 miesięcy rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy.

Najdłuższy możliwy okres gwarancji jakości uwzględniony do oceny przez Zamawiającego –  36 miesięcy rozpoczynający się w dniu następnym licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego przedmiotu Umowy.

Okres gwarancji należy proponować jedynie w pełnych miesiącach.

Przyznane punkty zostaną zaokrąglone do dwóch miejsc po przecinku.

Liczba punktów w kryterium „Gwarancja jakości” (G) zostanie obliczona według następującego wzoru:

       (Go - Gmin)

G = ---------------- x 100 pkt x 40%

     (Gmax – Gmin)

gdzie:

Go    – okres gwarancji zadeklarowany w ofercie ocenianej (w miesiącach)

Gmax – gwarancja maksymalna – 36 miesięcy

Gmin – gwarancja minimalna – 12 miesięcy

Za najkorzystniejszą zostanie uznana oferta z największą ilością punktów (P), stanowiących sumę punktów przyznanych w każdym kryterium z uwzględnieniem wagi procentowej danego kryterium, obliczonych wg wzoru:

P = C + G 

gdzie:

C – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Cena”,

G – liczba punktów przyznana ofercie ocenianej w kryterium „Gwarancja jakości”,

P – łączna liczba punktów przyznana ofercie ocenianej.

Punkty będą przyznawane do dwóch miejsc po przecinku.

  1. Oferty należy złożyć w terminie do dnia: 21.09.2020 r. do godz. 15.00.
  2. Zamawiający zastrzega sobie prawo żądania od wykonawców dodatkowych wyjaśnień oraz dodatkowych dokumentów w sprawie złożonej oferty po upływie terminu o którym mowa w pkt 9.
  3. Osobą uprawnioną do kontaktów z wykonawcami jest Pani Anna Rzążewska, pokój nr 19, tel. 54 280 19 21.
  4. Niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiający wyśle do wykonawcy projekt umowy w sprawie zamówienia.
  5. Zamawiający nie przewiduje możliwości dokonania zmiany zawartej umowy w formie aneksu.
  6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
  7. Zamawiający nie dopuszcza składania oferty wariantowej.
  8. Zamawiający zastrzega sobie prawo zamknięcia postępowania o udzielenie zamówienia bez dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty.
  9. Do oferty wykonawca powinien załączyć szczegółową specyfikację oferty.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2020-09-10 10:48
Załączniki:
Wyjaśnienie
data opublikowania zdarzenia: 2020-09-14 09:30
Typ zdarzenia: wyjaśnienie treści SIWZ

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2020-09-14 09:30
Załączniki:
  • Wyjaśnienie206.06kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2020-09-14 09:30
Protokół z przeprowadzonego rozpoznania cenowego
data opublikowania zdarzenia: 2020-09-22 09:30
Typ zdarzenia: publikacja protokołu

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2020-09-22 09:32
Załączniki:
  • Protokół188.79kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2020-09-22 09:32
[drukuj]