Odnośniki
Przejdź do: www.zbojno.pl
Treść strony
SAMODZIELNE STANOWISKO DS. OBSŁUGI SEKRETARIATU
realizuje zadania polegające na:
1) prowadzenie sekretariatu oraz zapewnianie obsługi techniczno-organizacyjnej wójtowi oraz sekretarzowi gminy;
2) przyjmowanie i przedstawianie klientów urzędu - w tym ich spraw, przychodzących do wójta oraz sekretarza gminy;
3) przyjmowanie klientów urzędu zgłaszających skargi, wnioski, petycje, zapytania itp. oraz organizowanie ich spotkań z wójtem lub sekretarzem gminy, bądź kierowanie ich do właściwych merytorycznie pracowników urzędu;
4) udzielanie informacji i wyjaśnień klientom urzędu w zakresie rodzaju spraw prowadzonych w poszczególnych działach urzędu na wyodrębnionych stanowiskach pracy, ze wskazaniem konkretnego pracownika zajmującego się danym rodzajem sprawy;
5) prowadzenie i udostępnianie klientom urzędu wzorów formularzy, pism, dokumentów itp., w zakresie spraw prowadzonych przez urząd oraz w miarę możliwości wyjaśnianie sposobu ich wypełnienia;
6) obsługiwanie centrali telefonicznej i łączenie rozmów telefonicznych;
7) dbałość o porządek i estetykę w sekretariacie oraz w pomieszczeniu socjalnym znajdującym się przy sekretariacie
8) prowadzenie kalendarza wydarzeń (spotkań, wizyt, wyjazdów, uroczystości, szkoleń itp.) wójta oraz monitorowanie i przypominanie o terminach ww. wydarzeń;
9) organizowanie zakupów kwiatów, wieńców, itp. na uroczystości z udziałem wójta lub sekretarza gminy oraz innych pracowników urzędu oraz dokonywanie zakupów innych środków i materiałów niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania sekretariatu;
10) organizowanie zakupów produktów spożywczych na potrzeby sekretariatu;
11) prowadzenie rejestru skarg i wniosków, dla których organem właściwym jest wójt, w tym skarg i wniosków zgłaszanych ustnie do protokołu;
12) prowadzenie rejestru delegacji służbowych pracowników urzędu i kierowników jednostek organizacyjnych gminy;
13) prowadzenie rejestru wyjść służbowych pracowników urzędu;
14) prowadzenie książki (rejestru) kontroli zewnętrznych w urzędzie;
15) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie danych osobowych, w tym rejestru udzielonych na nie odpowiedzi;
16) gromadzenie i przetwarzanie ankiet przeprowadzanych w sprawach z zakresu zadań urzędu lub gminy;
17) przekazywanie projektów pism/dokumentów od pracowników urzędu do podpisu wójta lub sekretarza gminy;
18) wstępne sprawdzanie ww. projektów pism/dokumentów w zakresie:
a) sporządzenia pisma/dokumentu na papierze tzw. „firmowym” (z wyjątkiem pism będących częścią toczącego się postępowania administracyjnego);
b) oznakowania pisma/dokumentu danymi osoby sporządzającej i zatwierdzającej, oraz zamieszenia ich parafy;
c) zamieszczenia w umowie zapisu mówiącego o pracowniku urzędu odpowiedzialnym za prowadzenie sprawy objętej umową;
19) przekazywanie podpisanych przez wójta lub sekretarza gminy pism/dokumentów pracownikom urzędu;
20) wysyłanie korespondencji na zewnątrz urzędu;
21) prowadzenie ewidencji korespondencji wysłanej z urzędu;
22) przyjmowanie korespondencji, pism i dokumentów wpływającej do urzędu;
23) prowadzenie ewidencji korespondencji, pism i dokumentów wpływającej do urzędu;
24) przekazywanie korespondencji, pism i dokumentów które wpłynęły do urzędu, sekretarzowi gminy (w razie jego nieobecności innemu upoważnionemu pracownikowi) w celu zadekretowania jej do kierowników właściwych merytorycznie działów lub na samodzielne stanowiska pracy;
25) przekazywanie zadekretowanej korespondencji, pism i dokumentów za pokwitowaniem wskazanym w dekretacji kierownikom działów lub samodzielnym stanowiskom pracy;
26) prowadzenie elektronicznego obiegu dokumentów poprzez:
a) wprowadzanie korespondencji, pism i dokumentów która wpłynęła do urzędu, do komputerowego programu elektronicznego obiegu dokumentów, poprzez ich skanowanie a następnie przekazywanie jej drogą elektroniczną do kierowników właściwych merytorycznie działów lub na samodzielne stanowiska pracy zgodnie z dokonaną pisemną dekretacją,
b) monitorowanie systematycznego odbierania korespondencji, pism i dokumentów w komputerowym programie elektronicznego obiegu dokumentów przez pracowników urzędu, oraz zgłaszanie wszelkich stwierdzonych w tym zakresie opóźnień sekretarzowi gminy;
27) prowadzenie ewidencji pism terminowych wpływających do urzędu;
28) prowadzenie rejestru faktur wpływających do urzędu;
29) prowadzenie rejestru spraw przekazanych według właściwości do załatwienia innym podmiotom oraz prowadzenie zbioru dokumentów w tym zakresie;
30) nadzorowanie, monitorowanie i rozliczanie doręczania korespondencji przez gońca urzędu, zgodnie z zasadami określonymi w kodeksie postępowania administracyjnego;
31) przekazywanie korespondencji do wysłania za pośrednictwem zewnętrznych operatorów pocztowych (np. poczty) oraz prowadzenie w tym zakresie ewidencji;
32) zarządzanie tablicami ogłoszeniowymi wewnątrz i na zewnątrz budynku urzędu, w tym dbałość o ich właściwy wygląd, czystości i stan techniczny;
33) nadzorowanie pobierania kluczy z sekretariatu do pomieszczeń w budynku urzędu;
34) prowadzenie rejestru wyjść prywatnych pracowników urzędu w godzinach pracy urzędu;
35) prowadzenie rejestru wniosków o udostępnienie informacji publicznej, w tym rejestru udzielonych na nie odpowiedzi;
36) obsługa urządzeń łączności w ramach powiatowego i wojewódzkiego systemu zarządzania kryzysowego;
37) współuczestniczenie w administrowaniu stroną internetową gminy, monitorowanie jej aktualności oraz dokonywanie bieżącej aktualizacji;
38) prowadzenie profili gminy i urzędu na portalach społecznościowych, monitorowanie ich aktualności oraz dokonywanie bieżącej aktualizacji;
39) nadzorowanie realizacji umów przez podmioty zewnętrzne świadczące na rzecz gminy usługi lub dostawy w zakresie spraw prowadzonych przez dział;
40) wykonywanie innych zadań z polecenia wójta lub sekretarza gminy.
Metryka
- opublikował: Robert Witulskidata publikacji: 2016-12-30 10:37