Odnośniki

Fotokod z linkiem do niniejszej strony

Fotokod

Wyszukiwarka

Wyszukiwarka
-- w całym serwisie

Menu

Ważne strony

Nawigacja

Treść strony

Przedstawiamy Państwu tutaj schemat i podstawowe informacje dotyczące załatwiania spraw w urzędzie. Powyżej znajdują się odnośniki do opisów sposobu załatwiania konkretnych spraw, których załatwienie leży w kompetencjach urzędu. Należy tutaj podać kilka ogólnych informacji dotyczących składania wniosków i sposobu załatwiania spraw. I tak : W administracji obowiązuje zasada pisemności. Najprostszym i najbardziej skutecznym sposobem rozpoczęcia działania urzędu w Panstwa sprawie jest złożenie wniosku. Wnioski, podania, żądania, wyjaśnienia mogą być wnoszone pisemnie (osobiście w sekretariacie urzędu lub pocztą na adres urzędu), telegraficznie lub za pomocą dalekopisu, telefaksu, poczty elektronicznej, a także ustnie do protokołu. Wszelkie pisma podania etc. muszą zawierać Państwa imię i nazwisko oraz koniecznie adres, aby dać urzędowi możliwość załatwienia Państwa sprawy i udzielenia informacji o sposobie jej załatwienia. Istnieją szczególne sprawy, gdzie koniecznym jest zawarcie w treści wniosku konkretnych, wymaganych przepisami prawa, danych lub wręcz użycie formularza. Dołożylismy wszelkich starań, aby te wypadki były szczególnie jasno opisane, a wzór niezbędnego formularza zosłał dołączony do opisu konkretnej sprawy. Jeżeli przepisy prawa nie wymagają szczególnej formy wniosku, należy we wniosku jak najprościej napisać, o co Państu chodzi, załatwienia jakiej konkretnej sprawy żądacie Państwo od urzędu. Przyjętą formą załatwiania spraw w naszym urzędzie jest również, jeżeli nie zabraniają tego przepisy prawa, udzielanie informacji ustnych przez konkretnych pracowników urzędu w prowadzonych przez nich sprawach. Ale jednocześnie muszą Państwo wykazać zrozumienie, kiedy pracownik urzędu nie udzieli Państwu odpowiedzi na pytanie, czy na przykład otrzymają Państwo pozwolenie na budowę na działce, którą akurat chcą Państwo nabyć od osoby trzeciej. Są sprawy, w których nie występują proste odpowiedzi, bo odpwiedź ta udzielana jest, nieraz, po długim pstępowaniu i to w określonej formie decyzji czy postanowienia. Powyżej znajdą Państwo katalog spraw z zakresu administracji publicznej załatwianych w naszym urzędzie. Dołozyliśmy wszelkich starań, aby był on jak najbardziej czytelny i zrozumiały. Pozostaje tylko życzyć pozytywnego załatwienia wszystkich Państwa spraw w naszym urzedzie.
  • opublikował: Robert Witulski
    data publikacji: 2006-06-12 12:54

Metryka strony

Ilość odwiedzin obecnej strony: 3013
Ostatnia aktualizacja obecnej strony: 2006-06-12 12:54

Urząd Gminy Zbójno

Zbójno 35a, 87-645 Zbójno

NIP: 878-15-54-618
REGON: 000542445

Konto bankowe:
BS Piotrków Kuj. o/Zbójno
26 9551 0002 0100 2538 2003 0002
SWIFT/BIC: GBWCPLPP

Dane kontaktowe

tel./fax: +48 54 280 19 21
tel./fax: +48 54 280 19 84

e-mail: bip@zbojno.pl

Godziny urzędowania

poniedziałek-piątek: 7.30 - 15.30

Odnośniki

Metryka strony BIP

Licznik odwiedzin strony BIP: 896947
Ostatnia aktualizacja strony BIP: 2018-12-13 14:37

Stopka strony

Projekt i wykonanie: extranet.pl