Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Zbójno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.zbojno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

 

 

Uprzejmię informujemy, że od dnia 1 stycznia 2021 r, wszystkie zamówienia publiczne publikowane są w zakładce Elektroniczna Platforma Zakupowa.

 

 

OŚG.271.2.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Ogłoszenie o zamówieniu: demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno
data opublikowania zdarzenia: 2015-04-28 14:20
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: wtorek 2015-04-28
Data końca składania ofert: czwartek 2015-05-07 godz. 11:00
Oznaczenie: OŚG.271.2.2015
Szczegółowa informacja:

Zbójno: DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY ZBÓJNO
Numer ogłoszenia: 97884 - 2015; data zamieszczenia: 28.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbójno , Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2801921, faks 54 2801921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DEMONTAŻ, TRANSPORT I UNIESZKODLIWIENIE WYROBÓW ZAWIERAJĄCYCH AZBEST Z TERENU GMINY ZBÓJNO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno - 49,429 Mg materiału zawierającego azbest; 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) demontaż płyt azbestowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie gminy Zbójno, a także odbiór wyrobów azbestowych od właścicieli posesji, którzy złożyli wnioski i oświadczenia do Urzędu Gminy Zbójno o gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia przez wykonawcę, 2) transport zabezpieczonych odpowiednio elementów zawierających azbest, 3) utylizację płyt azbestowych po ich przekazaniu do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane unieszkodliwieniu. 3. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem, na których zlokalizowane są obiekty z wyrobami budowlanymi zawierającymi azbest, jest załączony do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualnego zezwolenie właściwego organu na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - nie określa się minimalnych standardów

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - min. 2 osobami, które będą wykonywać zamówienie, - min. 1 osobą kierującą nimi, przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w związku z wykonywanymi pracami, z uwzględnieniem programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824), - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - posiadanie ubezpieczonej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Termin wykonania - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w wykonaniu przedmiotu umowy, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem określonej nieruchomości przez jej właściciela; e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbojno.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbójno Zbójno 35a 87-645 Zbójno pok. nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zbójno Zbójno 35a 87-645 Zbójno sekretariat-pok. nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2015-04-28 14:24
Załączniki:
  • SIWZ 228.5kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2015-04-28 14:25
  • Załacznik Nr 1a do SIWZ77kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2015-04-28 14:25
Protokół z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2015-05-07 12:38
Typ zdarzenia: publikacja protokołu
Oznaczenie: OŚG.271.2.2015
Szczegółowa informacja:

 

Zbójno, dnia 07.05.2015 r.

 

OŚG.271.2.2015 

 

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w celu

wyłonienia wykonawcy zadania pod nazwą:

 

„Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych

 zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno 

 

  Dnia 7 maja 2015 r. o godzinie 11.15  komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Zbójno Nr 15/2014 z dnia 6 marca 2015 r. w składzie:

 

1) Jerzy Żuchowski – Przewodniczący Komisji

2) Elżbieta Górzyńska – Członek Komisji

3) Mariusz Laskowski – Członek Komisji

 

dokonała otwarcia ofert złożonych w celu wyłonienia wykonawcy zadania pod nazwą: „Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno 

 

Wartość jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, podana na otwarciu  to kwota 49.429 zł. (brutto)

 

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. 27 kwietnia 2015 r. do godz. 11:00 wpłynęło 6 ofert, a mianowicie:

 

Nr 1. Mazowieckie Przedsiębiorstwo Ekologiczne Danuta Hofman

          Ul. Arkuszowa 65/43, 01-934 Warszawa

         Cena oferty – 26.958,58 zł (brutto)

         Termin realizacji: 30.09.2015 r.

 

Nr 2. Środowisko i Innowacje Sp. z o.o.

         28-142 Tuczępy, Dobrów 8

         Cena oferty – 29.360,83 zł (brutto)

         Termin realizacji: 30.07.2015 r.

 

Nr 3. ECO – POL sp. z o.o.

          Ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz

          Naratów 68, 56-215 Niechlów

         Cena oferty – 23.725,92 zł (brutto)

         Termin realizacji: 15.09.2015 r.

 

Nr 4. Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO” Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski  

          Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie

         Cena oferty – 24.022,49 zł (brutto)

         Termin realizacji: 30.07.2015 r.

 

Nr 5. PRO – EKO SERWIS Sp. z o.o. 

          Bierzewice 62, 09-500 Gostynin

         Cena oferty – 24.220,21 zł (brutto)

         Termin realizacji: 30.06.2015 r.

 

Nr 6. PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o.o.

          Ul. Filomatów Pomorskich 8, 87-100 Toruń

         Cena oferty – 25.653,65 zł (brutto)

         Termin realizacji: 30.09.2015 r.

 

Na tym komisja zakończyła część jawną posiedzenia.

Członkowie komisji przyjęli, iż badanie i ocena złożonych ofert nastąpi na następnym posiedzeniu. Termin zostanie ustalony w trybie roboczym.

 

                                                                     Przewodniczący Komisji

                                                                                   /-/ Jerzy Żuchowski   

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2015-05-07 12:37
  • zmodyfikował: Robert Witulski
    ostatnia modyfikacja: 2015-05-07 12:44
Unieważnienie postępowania
data opublikowania zdarzenia: 2015-05-08 14:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: OŚG.271.2.2015
Szczegółowa informacja:

Zbójno, dnia 8 maja 2015 r.

Znak: OŚG.271.2.2015

ZAWIADOMIENIE  O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA

    Na podstawie art. 93 ust. ust.1 pkt 7  ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U.
z 2013 r. poz. 907 ze zm.) zawiadamia się, że w dniu 29 stycznia 2015 r. postępowanie
o udzielenie zamówienia publicznego na realizację zadania, pn: demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno  49,429 Mg materiału zawierającego azbest (numer ogłoszenia w BZP: 97884-2015, data ogłoszenia: 28.04.2015 r.) prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego zostało unieważnione.

    Zgodnie z art. 93 ust.3 pkt  2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia po upływie terminu składania ofert Zamawiający zawiadamia równocześnie wszystkich wykonawców, którzy złożyli oferty.

UZASADNIENIE PRAWNE

  Zgodnie z art. 93 ust.1 pkt  7 ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ze zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego.

UZASADNIENIE FAKTYCZNE 

   Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informację o dokonaniu nieprawidłowego opisu przedmiotu zamówienia w SIWZ; Rozdział 14 – Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert. Stwierdzono błąd zapisu dotyczący kryteria - 2) termin wykonania  nie określając możliwy termin skrócenia zakończenia zadania. Termin ten winien być spójny z terminami podanymi w zgłoszeniu do starostwa przez właścicieli nieruchomości, objętych realizacją zadania.

    Niedoprecyzowanie zapisu w opisie przedmiotu zamówienia  spowodowało złożenie przez Wykonawców ofert oraz brak możliwości przez Zamawiającego dokonania  oceny przedmiotu zamówienia w złożonych ofertach, a w ślad za tym, wyboru najkorzystniejszej oferty.   

   Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania na podstawie przesłanki z art. 93 ust.1 pkt 7  z związku z art. 146 ust.1 pkt 6 oraz  art. 29 ust.1 i 2 w związku z art.7 ust.1 ustawy Pzp, gdyż naruszenie przepisów uniemożliwia zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy.

 Jednocześnie informujemy, iż w możliwie najbliższym czasie zostanie ogłoszony ponowny przetarg na powyższe zadanie.

 

    Sekretarz Gminy

mgr Jacek Foksiński

 

Otrzymują:

 1.  Wykonawcy, którzy złożyli oferty.

 2.  Ogłoszenie zamieszczono:

    1) na stronie internetowej  Zamawiającego:  www.zbojno.pl,

    2)  na tablicy ogłoszeń Zamawiającego w budynku Urzędu Gminy Zbójno.

3.  A/a

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2015-05-08 13:22
[drukuj]