Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Zbójno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.zbojno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

 

 

Uprzejmię informujemy, że od dnia 1 stycznia 2021 r, wszystkie zamówienia publiczne publikowane są w zakładce Elektroniczna Platforma Zakupowa.

 

 

GPI.271.14.2014 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony unieważniony
Przebieg postępowania
Ogłoszenie o zamówieniu na przebudowę placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na terenie Zespołu Szkół w Działyniu
data opublikowania zdarzenia: 2014-09-03 14:50
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: środa 2014-09-03
Data końca składania ofert: piątek 2014-09-19 godz. 11:00
Oznaczenie: GPI.271.14.2014
Szczegółowa informacja:

Zbójno: Przebudowa placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na terenie Zespołu Szkół w Działyniu
Numer ogłoszenia: 293528 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbójno , Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2801921, faks 54 2801921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na terenie Zespołu Szkół w Działyniu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na budowie placu zabaw wraz z dostosowaniem nośności terenu do ustawienia urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, w zakresie ujętym w opisie zagospodarowania terenu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, jako integralnych części specyfikacji istotnych warunków zamówienia.. W ogłoszeniu powinno być: 1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie robót budowlano-montażowych polegających na budowie placu zabaw wraz z dostosowaniem nośności terenu do ustawienia urządzeń zabawowych i elementów małej architektury, w zakresie ujętym w opisie zagospodarowania terenu oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących opis przedmiotu zamówienia, jako integralnych części specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Inwestycja będzie dofinansowana w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi. 3. Do SIWZ załączono dokumentację projektową obejmującą wykonanie i zakres przedmiotowej inwestycji, określony w opisie zagospodarowania terenu, STWiORB i rysunkach. 4. Pozycje Przedmiaru Robót opisują w sposób skrócony zakres robót objętych przedmiotem zamówienia. Ten sposób przedstawienia zakresu robót nie powtarza dokładności opisu i wymagań technicznych podanych w Specyfikacjach Technicznych. 5. Roboty opisane w każdej pozycji Przedmiaru Robót skalkulowano w sposób scalony przyjmując jednostkę przedmiaru dla roboty wiodącej i uwzględniając udział robót towarzyszących i zużycie materiałów w sposób przybliżony. 6. Załączony przedmiar robót ma charakter poglądowy i nie stanowi podstaw do wyceny robót. 7. Roboty opisane w każdej pozycji Przedmiaru Robót winny być wykonywane w sposób kompletny opisany w Specyfikacjach Technicznych i dokumentacji projektowej z zachowaniem jakości i zgodnie z wymaganiami Zamawiającego. W taki sposób roboty będą odbierane. 8. Krótkie opisy pozycji w Przedmiarze Robót przedstawione są tylko dla celów identyfikacyjnych i nie powinny w żaden sposób modyfikować bądź anulować szczegółowego opisu zawartego w Umowie, Dokumentacji projektowej lub Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23-9, 37.53.52.00-9, 45.23.30.00-9, 45.11.27.10-5.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.11.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek niniejszy zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania, z którego będzie wynikało wykonanie minimum: a)dwie roboty budowlane obejmujące swoim zakresem budowę placu zabaw o wartości całości wcześniej opisanego zakresu co najmniej 40.000 zł brutto, i potwierdzi, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone - Załącznik nr 5

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego sposobu spełnienia przedmiotowego warunku

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek udziału w postępowaniu w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje a) kierownikiem budowy, który posiada: - uprawnienia budowlane, specjalności konstrukcyjno-budowlanej upoważniające do kierowania robotami budowlanymi w ograniczonym zakresie lub bez ograniczeń, nadane zgodnie z ustawą Prawo budowlane, do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie obejmujące kierowanie budową (lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów) - uprawnienia załączone do oferty, b) pracownikami posiadającymi doświadczenie w robotach budowlanych, niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że : a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. W celu potwierdzenia spełniania opisanego warunku udziału w postępowaniu Wykonawca obowiązany jest przedłożyć: - opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Zamawiający uzna, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 50.000,00 zł posiadanej polisy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Załącznik nr 1 - Formularz oferty Załącznik nr 2 - oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 3 - oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Załącznik nr 4 - oświadczenia z listą powiązań kapitałowych Wykonawcy Załącznik nr 5 - wykaz zrealizowanych robót Załącznik nr 6 - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia; Załącznik nr 7 - wykaz części zamówienia, które będą zlecone podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zgodnie z zapisami: XVII. Zasady dotyczące zmiany umowy w sprawie o udzielenie zamówienia publicznego, SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbojno.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbójno Zbójno 35a, 87-645 Zbójno pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.09.2014 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zbójno Zbójno 35a, 87-645 Zbójno sekretariat, pokój nr 8..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Inwestycja będzie dofinansowana w ramach działania 413 Wdrażanie lokalnych strategii rozwoju dla małych projektów objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 dla operacji, które nie odpowiadają warunkom przyznania pomocy w ramach działań Osi 3, ale przyczyniają się do osiągnięcia celów tej osi.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2014-09-03 14:46
Załączniki:
  • SIWZ Działyń49.69kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2014-09-03 14:46
  • Przedmiar roboty kwalifikowane300.02kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2014-09-03 14:47
    • zmodyfikował: Robert Witulski
      ostatnia modyfikacja: 2014-09-03 14:48
  • Przedmiar - roboty niekwalifikowane212.47kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2014-09-03 14:48
  • Projekt budowlany Działyń1.2MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2014-09-03 14:49
  • STWiORB11.8MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2014-09-03 14:50
Protokól z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2014-09-19 15:00
Typ zdarzenia: publikacja protokołu
Oznaczenie: GPI.271.14.2014
Szczegółowa informacja:

Zbójno, dnia 19.09.2014 r.

GPI.271.14.2014

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w celu

wyłonienia wykonawcy zadania pod nazwą:

 

„Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na terenie Zespołu Szkół w Działyniu”.

 

  Dnia 19 września 2014 r. o godzinie 11.15  komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Zbójno Nr 6/2014 z dnia 14 stycznia 2014 r. w składzie:

 

1) Jerzy Żuchowski – Przewodnicząca Komisji

2) Sławomir Kowalski – Członek Komisji

3) Dariusz Mężykowski – Członek Komisji

 

dokonała otwarcia ofert złożonych w celu wyłonienia wykonawcy zadania

pod nazwą:

„Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na terenie Zespołu Szkół w Działyniu”.

 

Wartość jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, podano na otwarciu:  41.000,00 zł

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. 19 września 2014 r. do godz. 11:00 wpłynęły 2 oferty, a mianowicie:

 

Nr 1.  Biuro Regionalne JORDAN Jolanta Pędzisz

          ul. Szymanowskiego 15/3,  87-100 Toruń

          Cena oferty – 77.418,17 zł (brutto)

Nr 2  Inter – Flora sp. z o.o.

         ul. Grabskiego 22, 55-011 Siechnice

           Cena oferty – 90.427,37 zł (brutto)

 

Na tym komisja zakończyła część jawną posiedzenia.

Członkowie komisji przyjęli, iż badanie i ocena złożonych ofert nastąpi na następnym posiedzeniu. Termin zostanie ustalony w trybie roboczym.

                                                        Przewodniczący Komisji

                                                         /-/ Jerzy Żuchowski

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść:
  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2014-09-19 14:46
  • zmodyfikował: Robert Witulski
    ostatnia modyfikacja: 2014-09-19 14:47
Zawiadomienie o unieważnieniu przetargu
data opublikowania zdarzenia: 2014-09-22 09:00
Typ zdarzenia: unieważnienie
Oznaczenie: GPI.271.14.2014
Szczegółowa informacja:

Gmina Zbójno

   Zbójno 35a

87-645 Zbójno

Zbójno, 22 września 2014 r.

GPI.271.14.2014

 

  1. Strona internetowa Zamawiającego, na której umieszczono ogłoszenie o zamówieniu i udostępniono SIWZ nr GPI.271.14.2014
  2. Wykonawcy, który złożył ofertę

 

Ogłoszenie o unieważnieniu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego

 

Dotyczy: postępowania przetargowego GPI.271.14.2014 dotyczącego wyboru wykonawcy na realizację zadania pn.:  „Budowa placu zabaw dla dzieci wraz z dostawą i montażem urządzeń zabawowych na terenie Zespołu Szkół w Działyniu”.

 

    Uwzględniając postanowienia art. 93 ust. 3  pkt. 2) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 984, 1047 i 1473 oraz z 2014 r. poz. 423, 768, 811, 915 i 1146) zawiadamiam niniejszym Wykonawców, którzy złożyli oferty w postępowaniu nr GPI.271.14.2014, ogłoszone w Biuletynie Zamówień Publicznych na portalu Urzędu Zamówień Publicznych pod numerem 293528 - 2014; data zamieszczenia: 03.09.2014r., że przedmiotowe postępowanie w dniu 19.09.2014 r. zostało unieważnione.

 

UZASADNIENIE

Faktyczne: w postępowaniu złożone zostały dwie oferty, których każda przewyższała kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Prawne: zgodnie z art. 93 ust 1 pkt. 4) ustawy Pzp.

 

Do wiadomości:

1. Biuro Regionalne JORDAN Jolanta Pędzisz

     ul. Szymanowskiego 15/3,  87-100 Toruń

2. Inter – Flora sp. z o.o., ul. Grabskiego 22, 55-011 Siechnice

3. a/a

 

Z up. Wójta

 

/-/ mgr Sławomir Kowalski

      Kierownik referatu

Gospodarki Przestrzennej i Inwestycji

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2014-09-22 08:58
[drukuj]