Biuletyn Informacji Publicznej
Gminy Zbójno

Wyszukiwarka

Odnośniki

Przejdź do: www.zbojno.pl

Treść strony

Zamówienia publiczne

 

 

Uprzejmię informujemy, że od dnia 1 stycznia 2021 r, wszystkie zamówienia publiczne publikowane są w zakładce Elektroniczna Platforma Zakupowa.

 

 

WPI.271.1.2015 - przetarg nieograniczony

Status postępowania: zakończony rozstrzygnięty
Przebieg postępowania
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory
data opublikowania zdarzenia: 2015-05-18 13:30
Typ zdarzenia: ogłoszenie
Data wszczęcia postępowania: poniedziałek 2015-05-18
Data końca składania ofert: wtorek 2015-05-26 godz. 12:00
Oznaczenie: WPI.271.1.2015
Szczegółowa informacja:

Zbójno: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory.
Numer ogłoszenia: 116310 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbójno , Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2801921, faks 54 2801921.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory, zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik- dokumentacja projektowa ) . Nową stolarkę okienną i drzwiową zaprojektowano na podstawie źródeł pierwotnej stolarki okiennej i drzwiowej zachowanej w otworach okiennych i drzwiowych świetlicy. Okna Typ I - wymiar 1050 x 200 - ilość 12 sztuk Okno TYP III - wymiar 990 x 1330 + F70 - ilość 2 szt. Okno TYP IV - wymiar 400 x 550 + F40 - ilość 4 szt. Drzwi TYP 1 - wymiar 1320 x 2870 - ilość 1 szt. Drzwi TYP 2 - wymiar 1060 x 1980 + F70 - ilość 1 szt. Drzwi TYP 3 - wymiar 1170 x 2340 - ilość 2 szt. II. Zakres robót 1. demontaż istniejących okien, 2. dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej według załączonych rysunków, 3. wymiana parapetów wewnętrznych z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących , np.: omurowanie, podmurowanie z wymianą tynków, 4. uzupełnienie uszkodzonych tynków w ościeżach wewnętrznych i przy parapetach..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • wykaz co najmniej dwóch usług wykonanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, polegających na wymianie stolarki okiennej, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, dat i miejsc wykonania, z załączeniem dowodów wskazujących, czy usługi te zostały wykonane należycie (Załącznik nr 3 do SIWZ).

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże dysponowanie jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej do kierowania robotami budowlanymi związanymi z obiektem budowlanym lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów prawa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Gwarancja przedmiotu wykonania - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbojno.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbójno Zbójno 35a, 87-645 Zbójno pokój nr 5.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy Zbójno Zbójno 35a, 87-645 Zbójno sekretariat - pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2015-05-18 13:25
Załączniki:
  • SIWZ340.5kB

    Metryka

    • autor lub odpowiedzialny za treść:
      data wytworzenia informacji: 2015-05-18
    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2015-05-18 13:26
  • Przedmiar robót147.71kB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2015-05-18 13:26
  • Dokumentacja projektowa15.2MB

    Metryka

    • załącznik opublikował: Robert Witulski
      data dodania: 2015-05-18 13:32
Ogłoszenie protokołu z otwarcia ofert
data opublikowania zdarzenia: 2015-05-26 13:25
Typ zdarzenia: publikacja protokołu
Oznaczenie: WPI.271.1.2015
Szczegółowa informacja:

 

Zbójno, dnia 26.05.2015 r.

 

WPI.271.1.2015 

 

PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT

 

w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w celu

wyłonienia wykonawcy zadania pod nazwą:

 

„Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej

w miejscowości Obory”

 

  Dnia 26 maja 2015 r. o godzinie 12.15  komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Zbójno Nr 15/2014 z dnia 6 marca 2015 r. w składzie:

 

1) Jerzy Żuchowski – Przewodniczący Komisji

2) Teresa Jasińska – Członek Komisji

3) Mariusz Laskowski – Członek Komisji

 

dokonała otwarcia ofert złożonych w celu wyłonienia wykonawcy zadania pod nazwą: „Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory”

 

Wartość jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, podana na otwarciu  to kwota 144.025,13 zł. (brutto)

 

W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. 26 maja 2015 r. do godz. 12:00 wpłynęły 4 ofert, a mianowicie:

 

Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

         Cena oferty – 64.660,74 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

 

 Nr 2 MEDIS Marcin Robak

          ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo

         Cena oferty – 42.019,75 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

 

Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert   

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

         Cena oferty – 47.078,25 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

 

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

         Cena oferty – 98.400,00 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

 

Na tym komisja zakończyła część jawną posiedzenia.

Członkowie komisji przyjęli, iż badanie i ocena złożonych ofert nastąpi na następnym posiedzeniu. Termin zostanie ustalony w trybie roboczym.

 

                                                                     Przewodniczący Komisji

                                                                                   /-/ Jerzy Żuchowski  

Metryka

  • autor lub odpowiedzialny za treść:
    data wytworzenia informacji: 2015-05-26
  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2015-05-26 13:23
ZAWIADOMIENIE
data opublikowania zdarzenia: 2015-06-01 09:35
Typ zdarzenia: wybór najkorzystniejszej oferty
Oznaczenie: WPI.271.1.2015
Szczegółowa informacja:

Zbójno, dn. 29.05.2015r.

Znak sprawy: WPI.271.1.2015

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: WPI.271.1.2015, Nazwa zadania: „Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory”

Numer ogłoszenia: 116310 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015

 

                                                                     MEDIS Marcin Robak

                                                                     ul. Kątna 2

                                                                     88-140 Gniewkowo

ZAWIADOMIENIE

I

     Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ), informuje o odrzuceniu oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę:  MEDIS Marcin Robak, ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo.

Uzasadnienie prawne:

Podstawa prawna odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 90 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych -  Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: Wykonawca, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:

W wyniku przeprowadzenia badania i oceny ofert stwierdził, iż cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

Zamawiający  na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r, poz. 907 z późn. zm.) wezwał pismem w dniu 27.05.2015 r. oferentów do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej w ofercie ceny do dnia 28.05.2015 r. do godz. 12.00 drogą elektroniczną. Wykonawca MEDIS Marcin Robak z siedzibą ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo w określonym terminie nie złożyła żadnych wyjaśnień co do ceny zawartej w ofercie.

II

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ),  informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej  w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Zamawiający przeprowadził badanie  i ocenę pozostałych złożonych ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cena – 90 pkt, 10 – gwarancja.

Wygrała oferta nr 3 Wykonawcy: Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert, ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo, który spełnił wszystkie wymogi SIWZ i nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium: cena i gwarancja wykonania.

Wykonawca złożył stosowne wyjaśnienia na wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny.

Pozostali Wykonawcy także spełnili określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożone przez nich oferty spełniają wymagania określone w SIWZ  z zastrzeżeniem pkt. I.

Poniżej przedstawiamy Wykonawców, których oferta nie podlega odrzuceniu ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

 Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

          Gwarancja: 60 m-cy

          Łączna ilość punktów: 68,47

 

 Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert  

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

         Cena oferty – 47.078,25 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

          Łączna ilość punktów: 100,00

 

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

         Cena oferty – 98.400,00 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

         Łączna ilość punktów: 86,98

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. nastąpi w terminie:

 1) nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy PZP – za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną

 2) nie krótszym niż 10 dni  jeżeli zawiadomienie zostało przesłane – za pośrednictwem poczty, jednak nie później niż przed upływem związania z ofertą.

Wójt Gminy Zbójno

                                                                               mgr Katarzyna Kukielska

Do wiadomości:

Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

Nr 2 MEDIS Marcin Robak

          ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo

Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert  

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zbójno, dn. 29.05.2015r.

Znak sprawy: WPI.271.1.2015

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: WPI.271.1.2015, Nazwa zadania: „Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory”

Numer ogłoszenia: 116310 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015

                                                                     Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA                                                                       Marek Wołowiec

                                                                     ul. Ściegiennego 221

                                                                    25-116 Kielce

ZAWIADOMIENIE

I

     Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ), informuje o odrzuceniu oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę:  MEDIS Marcin Robak, ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo.

Uzasadnienie prawne:

Podstawa prawna odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 90 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych -  Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: Wykonawca, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:

W wyniku przeprowadzenia badania i oceny ofert stwierdził, iż cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

Zamawiający  na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r, poz. 907 z późn. zm.) wezwał pismem w dniu 27.05.2015 r. oferentów do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej w ofercie ceny do dnia 28.05.2015 r. do godz. 12.00 drogą elektroniczną. Wykonawca MEDIS Marcin Robak z siedzibą ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo w określonym terminie nie złożyła żadnych wyjaśnień co do ceny zawartej w ofercie.

II

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ),  informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej  w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Zamawiający przeprowadził badanie  i ocenę pozostałych złożonych ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cena – 90 pkt, 10 – gwarancja.

Wygrała oferta nr 3 Wykonawcy: Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert, ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo, który spełnił wszystkie wymogi SIWZ i nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium: cena i gwarancja wykonania.

Wykonawca złożył stosowne wyjaśnienia na wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny.

Pozostali Wykonawcy także spełnili określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożone przez nich oferty spełniają wymagania określone w SIWZ  z zastrzeżeniem pkt. I.

Poniżej przedstawiamy Wykonawców, których oferta nie podlega odrzuceniu ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

 Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

          Gwarancja: 60 m-cy

          Łączna ilość punktów: 68,47

 

 Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert  

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

         Cena oferty – 47.078,25 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

          Łączna ilość punktów: 100,00

 

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

         Cena oferty – 98.400,00 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

         Łączna ilość punktów: 86,98

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. nastąpi w terminie:

 1) nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy PZP – za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną

 2) nie krótszym niż 10 dni  jeżeli zawiadomienie zostało przesłane – za pośrednictwem poczty, jednak nie później niż przed upływem związania z ofertą.

 

Wójt Gminy Zbójno

                                                                              mgr Katarzyna Kukielska

 

Do wiadomości:

Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

Nr 2 MEDIS Marcin Robak

          ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo

Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert  

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

 

Zbójno, dn. 29.05.2015r.

Znak sprawy: WPI.271.1.2015

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: WPI.271.1.2015, Nazwa zadania: „Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory”

Numer ogłoszenia: 116310 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015

 

                                                                   Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe

                                                                     Kapeja Robert  

                                                                      ul. Kątna 1

                                                                     88-140 Gniewkowo

 

ZAWIADOMIENIE

I

     Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ), informuje o odrzuceniu oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę:  MEDIS Marcin Robak, ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo.

Uzasadnienie prawne:

Podstawa prawna odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 90 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych -  Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: Wykonawca, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:

W wyniku przeprowadzenia badania i oceny ofert stwierdził, iż cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

Zamawiający  na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r, poz. 907 z późn. zm.) wezwał pismem w dniu 27.05.2015 r. oferentów do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej w ofercie ceny do dnia 28.05.2015 r. do godz. 12.00 drogą elektroniczną. Wykonawca MEDIS Marcin Robak z siedzibą ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo w określonym terminie nie złożyła żadnych wyjaśnień co do ceny zawartej w ofercie.

II

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ),  informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej  w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Zamawiający przeprowadził badanie  i ocenę pozostałych złożonych ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cena – 90 pkt, 10 – gwarancja.

Wygrała oferta nr 3 Wykonawcy: Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert, ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo, który spełnił wszystkie wymogi SIWZ i nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium: cena i gwarancja wykonania.

Wykonawca złożył stosowne wyjaśnienia na wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny.

Pozostali Wykonawcy także spełnili określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożone przez nich oferty spełniają wymagania określone w SIWZ  z zastrzeżeniem pkt. I.

Poniżej przedstawiamy Wykonawców, których oferta nie podlega odrzuceniu ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

 

 Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

          Gwarancja: 60 m-cy

          Łączna ilość punktów: 68,47

 

 Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert  

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

         Cena oferty – 47.078,25 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

          Łączna ilość punktów: 100,00

 

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

         Cena oferty – 98.400,00 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

         Łączna ilość punktów: 86,98

 

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. nastąpi w terminie:

 1) nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy PZP – za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną

 2) nie krótszym niż 10 dni  jeżeli zawiadomienie zostało przesłane – za pośrednictwem poczty, jednak nie później niż przed upływem związania z ofertą.

 

Wójt Gminy Zbójno

                                                                               mgr Katarzyna Kukielska

 

Do wiadomości:

Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

Nr 2 MEDIS Marcin Robak

          ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo

Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert  

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

 

Zbójno, dn. 29.05.2015r.

 

Znak sprawy: WPI.271.1.2015

dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: WPI.271.1.2015, Nazwa zadania: „Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej w budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory”

Numer ogłoszenia: 116310 - 2015; data zamieszczenia: 18.05.2015

 

                                                                     GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

                                                                     87-100 Toruń,

                                                                     ul. Pod Dębową Górą 25/27

 

ZAWIADOMIENIE

I

     Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ), informuje o odrzuceniu oferty nr 2 złożonej przez Wykonawcę:  MEDIS Marcin Robak, ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo.

Uzasadnienie prawne:

Podstawa prawna odrzucenia oferty jest art. 89 ust. 1 pkt 4 w związku z art. 90 ust. 3 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych -  Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: Wykonawca, który nie złożył wyjaśnień lub jeżeli dokonana ocena wyjaśnień wraz z dostarczonymi dowodami potwierdza, że oferta zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia.

Uzasadnienie faktyczne:

W wyniku przeprowadzenia badania i oceny ofert stwierdził, iż cena oferty wydaje się rażąco niska w stosunku do przedmiotu zamówienia i budzi wątpliwości zamawiającego co do możliwości wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi przez zamawiającego lub wynikającymi z odrębnych przepisów, w szczególności jest niższa o 30% od wartości zamówienia lub średniej arytmetycznej cen wszystkich złożonych ofert.

Zamawiający  na podstawie art. 90 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r, poz. 907 z późn. zm.) wezwał pismem w dniu 27.05.2015 r. oferentów do złożenia wyjaśnień w zakresie zaoferowanej w ofercie ceny do dnia 28.05.2015 r. do godz. 12.00 drogą elektroniczną. Wykonawca MEDIS Marcin Robak z siedzibą ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo w określonym terminie nie złożyła żadnych wyjaśnień co do ceny zawartej w ofercie.

II

Zamawiający działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. – Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. z 2013 r. poz. 907 ),  informuje o wyborze oferty najkorzystniejszej  w postępowaniu prowadzonym w trybie przetargu nieograniczonego.

Zamawiający przeprowadził badanie  i ocenę pozostałych złożonych ofert na podstawie kryteriów określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia tj. cena – 90 pkt, 10 – gwarancja.

Wygrała oferta nr 3 Wykonawcy: Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert, ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo, który spełnił wszystkie wymogi SIWZ i nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium: cena i gwarancja wykonania.

Wykonawca złożył stosowne wyjaśnienia na wezwanie do wyjaśnienia rażąco niskiej ceny.

Pozostali Wykonawcy także spełnili określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu, a złożone przez nich oferty spełniają wymagania określone w SIWZ  z zastrzeżeniem pkt. I.

Poniżej przedstawiamy Wykonawców, których oferta nie podlega odrzuceniu ze streszczeniem oceny i porównania złożonych ofert wraz z przyznaną punktacją.

 

 Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

          Gwarancja: 60 m-cy

          Łączna ilość punktów: 68,47

 

 Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert  

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

         Cena oferty – 47.078,25 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

          Łączna ilość punktów: 100,00

 

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

         Cena oferty – 98.400,00 zł (brutto)

         Gwarancja: 60 m-cy

         Łączna ilość punktów: 86,98

Jednocześnie Zamawiający informuje, że termin zawarcia umowy o zamówienia publiczne w przedmiotowym postępowaniu, zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy p.z.p. nastąpi w terminie:

 1) nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy PZP – za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną

 2) nie krótszym niż 10 dni  jeżeli zawiadomienie zostało przesłane – za pośrednictwem poczty, jednak nie później niż przed upływem związania z ofertą.

Wójt Gminy Zbójno

                                                                               mgr Katarzyna Kukielska

Do wiadomości:

Nr 1. Przedsiębiorstwo Wielobranżowe WOMA Marek Wołowiec

          ul. Ściegiennego 221, 25-116 Kielce

Nr 2 MEDIS Marcin Robak

          ul. Kątna 2, 88-140 Gniewkowo

Nr 3. Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert  

          ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo

Nr 4. GOTYK s.c. R. Lewandowski, J. Jaskulski

          87-100 Toruń, ul. Pod Dębową Górą 25/27

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2015-06-01 09:37
Ogłoszenie o udzieleniu zamówienia
data opublikowania zdarzenia: 2015-06-12 14:57
Typ zdarzenia: udzielenie zamówienia (zawarcie umowy)
Oznaczenie: WPI.271.1.2015
Szczegółowa informacja:

Zbójno: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory.
Numer ogłoszenia: 142748 - 2015; data zamieszczenia: 12.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 116310 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbójno, Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2801921, faks 54 2801921.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej dla budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Obory, zgodnie z dokumentacją projektową ( załącznik- dokumentacja projektowa ) . Nową stolarkę okienną i drzwiową zaprojektowano na podstawie źródeł pierwotnej stolarki okiennej i drzwiowej zachowanej w otworach okiennych i drzwiowych świetlicy. Okna Typ I - wymiar 1050 x 200 - ilość 12 sztuk Okno TYP III - wymiar 990 x 1330 + F70 - ilość 2 szt. Okno TYP IV - wymiar 400 x 550 + F40 - ilość 4 szt. Drzwi TYP 1 - wymiar 1320 x 2870 - ilość 1 szt. Drzwi TYP 2 - wymiar 1060 x 1980 + F70 - ilość 1 szt. Drzwi TYP 3 - wymiar 1170 x 2340 - ilość 2 szt. II. Zakres robót 1. demontaż istniejących okien, 2. dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej według załączonych rysunków, 3. wymiana parapetów wewnętrznych z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących , np.: omurowanie, podmurowanie z wymianą tynków, 4. uzupełnienie uszkodzonych tynków w ościeżach wewnętrznych i przy parapetach..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.42.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Rozwoju Obszarów Wiejskich..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Stolarski Usługi Wielobranżowe Kapeja Robert, 88-140 Gniewkowo, ul. Kątna 1, 88-140 Gniewkowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117093,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 47078,25

  • Oferta z najniższą ceną: 47078,25 / Oferta z najwyższą ceną: 98400,00

  • Waluta: PLN.

Metryka

  • zdarzenie opublikował: Robert Witulski
    data dodania: 2015-06-12 14:57
  • zmodyfikował: Robert Witulski
    ostatnia modyfikacja: 2015-06-12 14:58
[drukuj]