OŚG.271.3.2015 - przetarg nieograniczony
Zbójno: Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno - 49,429 Mg materiału zawierającego azbest
Numer ogłoszenia: 112910 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbójno , Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2801921, faks 54 2801921.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbojno.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno - 49,429 Mg materiału zawierającego azbest.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno - 49,429 Mg materiału zawierającego azbest; 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) demontaż płyt azbestowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie gminy Zbójno, a także odbiór wyrobów azbestowych od właścicieli posesji, którzy złożyli wnioski i oświadczenia do Urzędu Gminy Zbójno o gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia przez wykonawcę, 2) transport zabezpieczonych odpowiednio elementów zawierających azbest, 3) utylizację płyt azbestowych po ich przekazaniu do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane unieszkodliwieniu. 3. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem, na których zlokalizowane są obiekty z wyrobami budowlanymi zawierającymi azbest, jest załączony do SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
-
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadanie uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. aktualnego zezwolenie właściwego organu na zbieranie i transport odpadów niebezpiecznych, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21, z późn. zm.)
-
-
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonanie co najmniej dwóch usług polegających na zbieraniu i transporcie odpadów niebezpiecznych
-
-
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- nie określa się minimalnych standardów
-
-
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- dysponowanie osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: - min. 2 osobami, które będą wykonywać zamówienie, - min. 1 osobą kierującą nimi, przeszkolonymi w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy w związku z wykonywanymi pracami, z uwzględnieniem programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania wyrobów zawierających azbest, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 14 października 2005 r. w sprawie zasad bezpieczeństwa i higieny pracy przy zabezpieczaniu i usuwaniu wyrobów zawierających azbest oraz programu szkolenia w zakresie bezpiecznego użytkowania takich wyrobów (Dz. U. Nr 216, poz. 1824), - osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno-budowlanej;
-
-
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-
- posiadanie ubezpieczonej odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 150 000,00 zł.
-
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Czas reakcji - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość wprowadzenia istotnych zmian do umowy w przypadkach: 1) gdy konieczność zmiany, w tym w zakresie wysokości wynagrodzenia, związana jest ze zmianą powszechnie obowiązujących przepisów prawa (np. w zakresie zmiany wysokości stawki podatku VAT); 2) konieczności zmiany terminu realizacji w związku z: a) wprowadzeniem zmian w wykonaniu przedmiotu umowy, a wynikających z potrzeby dostosowania zakresu zadania do wytycznych programowych lub powszechnie obowiązujących przepisów prawa lub b) z brakiem możliwości prowadzenia robót na skutek obiektywnych warunków klimatycznych lub c) działaniem siły wyższej w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego lub d) nieterminowym, z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, przekazaniem określonej nieruchomości przez jej właściciela; e) wstrzymaniem prac budowlanych przez właściwy organ z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę lub f) opóźnieniem związanym z uzyskiwaniem przez Wykonawcę niezbędnych w myśl ustawy Prawo budowlane dokumentów lub g) innymi okolicznościami niepowstałymi z winy Wykonawcy; h) koniecznością wykonania zamówień dodatkowych; 3) zmiany warunków finansowania przedmiotu umowy uzasadnionej zmianami w budżecie Zamawiającego.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbojno.pl/przetargi
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Zbójno Zbójno 35a 87-645 Zbójno pok. nr 5.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.05.2015 godzina 11:00, miejsce: Urząd Gminy Zbójno Zbójno 35a 87-645 Zbójno sekretariat-pok. nr 8..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: JŻdata wytworzenia informacji: 2015-05-14
- zdarzenie opublikował: Robert Witulskidata dodania: 2015-05-14 11:07
- zmodyfikował: Robert Witulskiostatnia modyfikacja: 2015-05-28 11:57
- SIWZ232kB
Metryka
- załącznik opublikował: Robert Witulskidata dodania: 2015-05-14 11:07
- zmodyfikował: Robert Witulskiostatnia modyfikacja: 2015-05-14 15:17
- ZAŁACZNIK 1a do SIWZ77kB
Metryka
- załącznik opublikował: Robert Witulskidata dodania: 2015-05-14 11:08
- zmodyfikował: Robert Witulskiostatnia modyfikacja: 2015-05-14 11:09
Zbójno, dnia 26.05.2015 r.
OŚG.271.3.2015
PROTOKÓŁ Z OTWARCIA OFERT
w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w celu
wyłonienia wykonawcy zadania pod nazwą:
„Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych
zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno ”
Dnia 26 maja 2015 r. o godzinie 11.15 komisja przetargowa powołana Zarządzeniem Wójta Gminy Zbójno Nr 15/2014 z dnia 6 marca 2015 r. w składzie:
1) Jerzy Żuchowski – Przewodniczący Komisji
2) Teresa Jasińska – Członek Komisji
3) Mariusz Laskowski – Członek Komisji
dokonała otwarcia ofert złożonych w celu wyłonienia wykonawcy zadania pod nazwą: „Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno ”
Wartość jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia, podana na otwarciu to kwota 49.429 zł. (brutto)
W wyznaczonym przez Zamawiającego terminie tj. 26 maja 2015 r. do godz. 11:00 wpłynęło 5 ofert, a mianowicie:
Nr 1. ECO – POL sp. z o.o.
Ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz
Cena oferty – 44.486,10 zł (brutto)
Czas reakcji: 7 dni
Nr 2 Mazowieckie Przedsiębiorstwo Ekologiczne Danuta Hofman
Ul. Arkuszowa 65/43, 01-934 Warszawa
Cena oferty – 26.691,66 zł (brutto)
Czas reakcji: nie podano
Nr 3. PRO – EKO SERWIS Sp. z o.o.
Bierzewice 62, 09-500 Gostynin
Cena oferty – 28.174,53 zł (brutto)
Czas reakcji: 2 dni
Nr 4. PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o.o.
Ul. Filomatów Pomorskich 8, 87-100 Toruń
Cena oferty – 25.653,65 zł (brutto)
Czas reakcji: 2 dni
Nr 5. Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO” Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski
Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie
Cena oferty – 23.488,66 zł (brutto)
Czas reakcji: 1 dzień
Na tym komisja zakończyła część jawną posiedzenia.
Członkowie komisji przyjęli, iż badanie i ocena złożonych ofert nastąpi na następnym posiedzeniu. Termin zostanie ustalony w trybie roboczym.
Przewodniczący Komisji
/-/ Jerzy Żuchowski
Metryka
- autor lub odpowiedzialny za treść: JŻdata wytworzenia informacji: 2015-05-26
- zdarzenie opublikował: Robert Witulskidata dodania: 2015-05-26 12:54
- zmodyfikował: Robert Witulskiostatnia modyfikacja: 2015-05-28 11:58
Zbójno, dn. 27.05.2015r.
Znak sprawy: OŚG.271.3.2015
ZAWIADOMIENIE
O WYBORZE NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: OŚG.271.3.2015, Nazwa zadania: „Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych
zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno ”
Numer ogłoszenia: 112910 - 2015; data zamieszczenia: 14.05.2015
1. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu wybrano do realizacji zamówienia najkorzystniejszą ofertę złożoną przez wykonawcę:
Nazwa firmy: Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO”
Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski
Adres: Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie
Uzasadnienie wyboru: Wybrana oferta spełniała wszystkie wymogi SIWZ i nie przewyższa kwoty, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia oraz uzyskała najwyższą ilość punktów w oparciu o ustalone kryterium: cena i czas reakcji.
Podstawą prawną dokonanego wyboru jest art. 91 ust. 1 Pzp oraz Kodeks Cywilny.
2. Zgodnie z art. 94 ust. 1 pkt. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiającym zawiera umowę w sprawie zamówienia publicznego, z zastrzeżeniem art. 183, w terminie
1) nie krótszym niż 5 dni od dnia przekazania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy PZP – za pośrednictwem faksu lub drogą elektroniczną
2) nie krótszym niż 10 dni jeżeli zawiadomienie zostało przesłane – za pośrednictwem poczty, jednak nie później niż przed upływem związania z ofertą.
3. Jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana uchyla się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego lub nie wnosi wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, Zamawiający może zgodnie z art. 94 ust. 3 w/w ustawy wybrać ofertę najkorzystniejszą z pośród pozostałych ofert, bez przeprowadzania ich ponownego badania i oceny.
W prowadzonym postępowaniu złożono następujące oferty:
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 3 Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu nie zostali wykluczeni żadni wykonawcy.
Na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 2 Prawo zamówień publicznych Zamawiający informuje, że w prowadzonym postępowaniu zostały odrzucone oferty Nr 1 Nr 2.
Nr 1. ECO – POL sp. z o.o.
Ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz
Oferta Wykonawca, o którym mowa powyżej, została odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 89. 1. pkt 2) - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.
Zamawiający w rozdziale 14 – Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, pkt 1- Kryteria oceny ofert: cena – 95%, czas reakcji na wezwanie wykonania usługi – 5%, ppkt c) Zasady oceny ofert wg kryterium „Czas reakcji”, określił kryteria „ Czas reakcji” Wykonawcy jakie zaoferować mogą niżej wymienione terminy podlegające następującej punktacji:
Czas reakcji /od telefonicznego zgłoszenia/ - 1 dzień - 5 pkt
Czas reakcji /od telefonicznego zgłoszenia/ - 2 dni - 2 pkt
Czas reakcji /od telefonicznego zgłoszenia/ - 3 dni - 1 pkt
/Zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 1 dzień oraz dłuższy niż 3 dni/
Wykonawca w/w określił termin na czas reakcji na wykonanie zadania: 7 dni na formularzu ofertowym, który nie spełnienia zapisów odpowiadających SIWZ.
Nr 2 Mazowieckie Przedsiębiorstwo Ekologiczne Danuta Hofman
Ul. Arkuszowa 65/43, 01-934 Warszawa
Oferta Wykonawca, o którym mowa powyżej, została odrzucona z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie Art. 89. 1. pkt 2) - Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3.
Zamawiający w rozdziale 14 – Opis kryteriów, którymi Zamawiający będzie się kierował przy wyborze oferty, wraz z podaniem znaczenia tych kryteriów i sposobu oceny ofert, pkt 1- Kryteria oceny ofert: cena – 95%, czas reakcji na wezwanie wykonania usługi – 5%, ppkt c) Zasady oceny ofert wg kryterium „Czas reakcji”, określił kryteria „ Czas reakcji” Wykonawcy jakie zaoferować mogą niżej wymienione terminy podlegające następującej punktacji:
Czas reakcji /od telefonicznego zgłoszenia/ - 1 dzień - 5 pkt
Czas reakcji /od telefonicznego zgłoszenia/ - 2 dni - 2 pkt
Czas reakcji /od telefonicznego zgłoszenia/ - 3 dni - 1 pkt
/Zaoferowany przez Wykonawcę czas reakcji na przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 1 dzień oraz dłuższy niż 3 dni/
Wykonawca w/w nie określił terminu na czas reakcji na wykonanie zadania: na formularzu ofertowym, który nie spełnienia zapisów odpowiadających SIWZ.
Nr 3. PRO – EKO SERWIS Sp. z o.o.
Bierzewice 62, 09-500 Gostynin
Cena oferty – 28.174,53 zł (brutto)
Czas reakcji: 2 dni
Łączna ilość punktów: 79,20
Nr 4. PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o.o.
Ul. Filomatów Pomorskich 8, 87-100 Toruń
Cena oferty – 25.653,65 zł (brutto)
Czas reakcji: 2 dni
Łączna ilość punktów: 86,98
Nr 5. Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO” Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski
Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie
Cena oferty – 23.488,66 zł (brutto)
Czas reakcji: 1 dzień
Łączna ilość punktów: 100,00
4. Działając na podstawie art. 92 ust. 1 pkt 4) Prawa zamówień publicznych zamawiający informuje, że podpisanie umowy z wyłonionym wykonawcą możliwe będzie po dopełnieniu wszelkich formalności.
Środki ochrony prawnej
Od niniejszej decyzji zamawiającego, wykonawcy przysługują środki ochrony prawnej (Odwołanie, Skarga do Sądu) wobec czynności:
1) wykluczenia wykonawcy z postępowania o udzielenie zamówienia;
2) odrzucenia oferty wykonawcy;
W pozostałych przypadkach odwołanie nie przysługuje.
Wykonawca może w terminie przewidzianym do wniesienia odwołania poinformować zamawiającego o:
1) niezgodnej z przepisami ustawy czynności podjętej przez zamawiającego w niniejszym postępowaniu, lub
2) zaniechania czynności, do której zamawiający jest zobowiązany na podstawie ustawy,
na które nie przysługuje w niniejszym postępowaniu odwołanie.
Termin wniesienia odwołania: 5 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia faksem lub drogą elektroniczną, lub 10 dni od dnia przesłania niniejszego zawiadomienia, jeżeli zostało ono przesłane pisemnie.
Informacje dotyczące środków ochrony prawnej znajdują się Specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w Dziale VI Prawa zamówień publicznych „Środki ochrony prawnej", art. od 179 do 198g (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.
Wójt Gminy Zbójno
mgr Katarzyna Kukielska
Do wiadomości:
Nr 1. ECO – POL sp. z o.o.
Ul. Dworcowa 9, 86-120 Pruszcz
Nr 2 Mazowieckie Przedsiębiorstwo Ekologiczne Danuta Hofman
ul. Arkuszowa 65/43, 01-934 Warszawa
Nr 3. PRO – EKO SERWIS Sp. z o.o.
Bierzewice 62, 09-500 Gostynin
Nr 4. PPHU ABBA – EKOMED Sp. z o.o.
ul. Filomatów Pomorskich 8, 87-100 Toruń
Nr 5. Zakład Gospodarki Komunalnej „GRONEKO”
Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski
Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie
Metryka
- zdarzenie opublikował: Robert Witulskidata dodania: 2015-05-28 12:02
Zbójno: Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno - 49,429 Mg materiału zawierającego azbest.
Numer ogłoszenia: 156742 - 2015; data zamieszczenia: 26.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 112910 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Zbójno, Zbójno 35a, 87-645 Zbójno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 54 2801921, faks 54 2801921.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno - 49,429 Mg materiału zawierającego azbest..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest demontaż, odbiór, transport i unieszkodliwienie wyrobów budowlanych zawierających azbest, z obiektów budowlanych z terenu Gminy Zbójno - 49,429 Mg materiału zawierającego azbest; 2. W zakres zamówienia wchodzi: 1) demontaż płyt azbestowych z dachów budynków mieszkalnych i gospodarczych na terenie gminy Zbójno, a także odbiór wyrobów azbestowych od właścicieli posesji, którzy złożyli wnioski i oświadczenia do Urzędu Gminy Zbójno o gotowości do realizacji przedmiotu zamówienia przez wykonawcę, 2) transport zabezpieczonych odpowiednio elementów zawierających azbest, 3) utylizację płyt azbestowych po ich przekazaniu do najbliżej położonych miejsc, w których mogą być poddane unieszkodliwieniu. 3. Wykaz nieruchomości objętych zamówieniem, na których zlokalizowane są obiekty z wyrobami budowlanymi zawierającymi azbest, jest załączony do SIWZ..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.65.00.00-8.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.06.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Zakład Gospodarki Komunalnej GRONEKO Marcin Gronowski, Mikołaj Gronowski, Mikorzyn 19, 87-732 Lubanie, 87-732 Mikorzyn, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 38000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
-
Cena wybranej oferty: 23488,66
-
Oferta z najniższą ceną: 23488,66 / Oferta z najwyższą ceną: 28174,53
-
Waluta: PLN.
Metryka
- zdarzenie opublikował: Robert Witulskidata dodania: 2015-06-26 10:18